Get quick response to your requests and proactive
advice from Bitdefender experts

Choose the premium support package that best fits your business requirements

Suporte premium para empresas

As organizations grow, their internal networks become more complex and the areas that must be protected by security solutions expand. Consequently the dangers that your security team must face each day grow. Bitdefender’s premium support services provide quick response to any attack, as well as proactive advice from our experts. As a result, your organization benefits from the optimal security configuration and maximum protection of security systems. You can choose the Silver ,Gold or Platinum Premium Enterprise Support packages, depending on the response times and the types of proactive services necessary for your organization.

Bitdefender Premium Support for your enterprise security

Benefícios

Segurança reforçada para a sua organização

O Bitdefender utiliza aprendizagem de máquina em todo o seu portfólio. O mecanismo de varredura, o Hyperdetect, Sandbox Analyzer, Controle de Conteúdo e a Rede de Proteção Global são apenas alguns exemplos da tecnologia Bitdefender que utiliza a aprendizagem de máquina. VEJA MAIS: Resumo técnico da aprendizagem de máquina

Efficient and prompt solutions for any security threat

O Bitdefender Sandbox Analyzer oferece detecção pré-execução de ataques avançados ao enviar automaticamente arquivos que requerem análise posterior para sandbox em nuvem e realizar ações de remediação com base no veredito. VEJA MAIS: Resumo técnico do Sandbox Analyzer

Quick response to your requests

O Inspetor de Processos do Bitdefender é uma tecnologia que detecta anomalias e fornece proteção contra ameaças nunca vistas antes no estágio de execução. VEJA MAIS: Resumo técnico do Inspetor de Processos

Administração de solução de segurança com economia de tempo

O Inspetor de Processos do Bitdefender é uma tecnologia que detecta anomalias e fornece proteção contra ameaças nunca vistas antes no estágio de execução. VEJA MAIS: Resumo técnico do Inspetor de Processos

Recursos mínimos necessários para o desempenho de infraestrutura maximizado

O Bitdefender Hyperdetect contém modelos de aprendizagem de máquina e uma tecnologia de detecção de ataques. Ele forma uma camada extra de segurança, feita especificamente para detectar ataques avançados e atividades suspeitas no estágio pré-execução. SEE MORE: HyperDetect Technical Brief

Retorno rápido do investimento na solução de segurança

Muitos recursos trabalham juntos para reduzir a superfície do ataque: Gerenciamento de Patches, Criptografia Completa de Disco, Proteção Contra Ameaças da Web, Firewall, Controle de Dispositivos e Aplicativos.

Enterprise Support Benefits

Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support

The Premium Silver Support includes all Standard Support Package benefits and adds better response times, access to Customer portal that allows monitoring opened support tickets, remote sessions, performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support

The Premium Gold Support includes all Silver Support Package benefits and adds exceptional response times, increased number of remote sessions, product performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support

The Enterprise PLATINUM Premium Support program, extends Premium GOLD Support with a Technical Account Manager role, providing focused customer advocacy for organizations with unique or complex support requirements. TAM is a Bitdefender expert who is familiar with the customer’s environment, business objectives and deployment plans and coordinates all aspects of the technical customer interaction.

Características Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support
Centro de ajuda de suporte Sim Sim Sim Sim
Acesso a fóruns da comunidade Bitdefender Sim Sim Sim Sim
Assistência por chat (clientes na nuvem) Sim Sim Sim Sim
Emissão de tíquetes do portal Web Sim Sim Sim Sim
Assistência por e-mail Sim PRIORITIZADO DEDICADO APONTADO
Assistência por telefone Sim PRIORITIZADO DEDICADO APONTADO
Disponibilidade 24 horas por dia, 7 dias por semana 24 horas por dia, 7 dias por semana 24 horas por dia, 7 dias por semana 24 horas por dia, 7 dias por semana
8 x 5 business hours (TAM)
Assistência a incidentes Sim Sim Sim Sim
Tempo de resposta para problemas de gravidade 1 4 horas Linha telefônica direta Linha telefônica direta Linha telefônica direta
Tempo de resposta para problemas de gravidade 2 12 horas 8 horas 3 horas 3 horas
Tempo de resposta para problemas de gravidade 3 e 4 24 horas 12 horas 4 horas 4 horas
Premium Support benefits - SILVER Support GOLD Support PLATINUM Support
Acesso ao portal de clientes - Sim Sim Sim
Submissão de malware - Sim Sim Sim
Routine product health-checks - 1 sessões por ano Remoto 2 sessões por ano Remoto 2 sessões por ano Remoto
Personalizar provisão e gerenciamento GravityZone - 1 sessões por ano Remoto 2 sessões por ano Remoto 2 sessões por ano Remoto
Sessões de manutenção - 2 sessões por ano Remoto 4 sessões por ano remoto 4 sessões por ano remoto
Acesso a um Gerente Técnico de Contas (TAM) - - - Sim
TAM benefits - Disponibilidade
Quarter alignment call - - - Remoto
Suporte direto para problemas técnicos - - - Remoto
Handle escalated technical issues within Bitdefender (issues, FR) - - - Remoto
Acesso a engenheiros técnicos superiores - - - Remoto
Assistência na arquitetura do produto - - - Remoto
Advanced assistance for malware outbreaks and access to Bitdefender - - - Sim
Monthly review of open issues in support - - - Sim
On-demand knowledge transfer - - - Remoto
On-demand on-site visit - - - 1 per year
Prioritized feature requests process - - - Sim
Ticket ownership Representatives/Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers TAM

“Bitdefender offers top services. Quick response, good quality service and support at all times”

Michael M. Kristensen, Clipper

“We were very pleased to find Bitdefender GravityZone would deliver the security solution we needed with the management capabilities we desired. Additionally, the responsiveness of their professional services team ensured a seamless deployment”

Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect for Mentor Graphics

“Bitdefender gave us very professional service and support”

Niklas Nikitin Karlstad University’s IT Security Coordinator

Perguntas Freqüentes

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